دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
روشن

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از شرکت ۷۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح مهارت آموزی ویژه تابستان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با مشاغل و کسب مهارت آموزی طرحی در قالب مهارت آموزی ویژه آنان در تابستان با حضور ۷۰۰ نفر برگزار خواهیم کرد.

روشن در ادامه افزود: این طرح در قالب تفاهم نامه ۷ جانبه بین سازمان آموزش فنی حرفه ای، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صداوسیما، بسیج سازندگی، دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد اجرا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اصلی ترین اهداف و ماموریت های این نهاد در طرح مهارت آموزی ویژه تابستان را مهارت و ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان و بازماندگان از تحصیل ، کمک به هدایت تحصیلی و شغلی، کمک به خلاقیت و نوآوری و رشد مهارت های کسب و کار، استعداسنجی، رغبت سنجی و تعیین بهترین شغل مناسب عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز تعداد ۱۴۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان در دوره مهارت آموزی شرکت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح مهارت آموزی ویژه تابستان در بازه زمانی ۱۵ تیرماه تا ۱۵ شهریورماه در سراسر دفاتر کمیته امداد برگزار و خانواده های معزز امداد می توانند با مراجعه نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha